W patencie (link) szeroko opisano proces zwany deformacją tekstur ubrań w grze. Deformacji nie należy mylić z degradacją (o czym wspominały niektóre zagraniczne portale). Wspomniana deformacja to zasadniczo proces, który sprawia, że tekstury ubrań nie łączą się z podstawowym modelem postaci. W przypadku deformacji, ubrania muszą zostać "przekształcone", aby pasowały do wielokątnego modelu postaci. Nintendo opatentowało proces deformacji, aby ubrania stały się dodatkową "warstwą", którą można dopasować do istniejących modeli bez konieczności tworzenia całkowicie nowego obiektu/modelu postaci. Tekstury mogą obejmować wszystkie formy ekwipunku, od rękawic i butów po hełmy i zbroje.
Patent został zgłoszony przez nadzorującego technologię gry Zelda: Breath of the Wild, Takuhiro Dohta - który, jak przypuszczamy, pracuje również nad nieuchwytnym sequelem.
Patent został zgłoszony przez nadzorującego technologię gry Zelda: Breath of the Wild, Takuhiro Dohta - który, jak przypuszczamy, pracuje również nad nieuchwytnym sequelem.