Jak się okazało, przy niedawnej aktualizacji Nintendo Switch Online z numerem 1.2 otrzymaliśmy nie tylko Banjo-Kazooie. Doczekaliśmy się też kilku istotnych poprawek. Poprawiono głośne problemy z grafiką w The Legend of Zelda: Ocarina of Time. Efekt wody został poprawiony, razem z problematyczną mgłą.
Kanał na YouTube Modern Vintage Gamer zwrócił także uwagę na poprawę input lagu. Twierdzi on, że w niektórych grach jest on mniej irytujący, a w innych praktycznie niezauważalny.
Wyjaśnia:
Jak najbardziej nie jest on naprawiony, jednak działa on lepiej niż po premierze, co pokazuje mi, że Nintendo nas słucha, albo przynajmniej czyta nasze uwagi i stara się z nimi coś zrobić.
Daje on też przykład na wyżej wspomnianym Ocarina of Time:
Poprzednio na oryginalnej wersji Nintendo Switch Online, mogłem wyliczyć lag pomiędzy 5-6 klatkami […] i tak jak wciąż jest obecny, to znowu w wersji 1.2 […] został on zredukowany do 1-2 klatek.
Nie jest idealnie i ze względu na naturę emulacji nigdy może nie być,[ale] jasnym jest, że zmniejszono tu lag, dzięki czemu cała gra wydaję się działać znacznie lepiej, co jest dobrym rezultatem.
Napomknął także o Banjo-Kazooie:
Będąc szczerym, nie rzucił mi się w oczy żaden lag, jednak grałem tylko w dwóch światach - problem może pojawiać się na późniejszym etapie gry.
Wciąż jednak nie wiadomo co z innymi grami jak Paper Mario zawieszającym się na ekranie game over. Kiedy lub czy w ogóle Nintendo zajmie się resztą problemów?
Źródło: www.nintendolife.com
Źródło: www.nintendolife.com