pokemon-go

Właściciel zdjęcia: Nintendo

Michael Steranka o kontrowersyjnej decyzji dotyczącej Remote Raid Passa

Aktualizacja z zeszłego miesiąca do Pokémon Go zwiększyła ceny Remote Raid Passa i ograniczyła codzienny udział. Społeczność nie przyjęła tego entuzjazmem, co zaowocowało hasztagiem „HearUsNiantic” trendującym w internecie.


Teraz, ponad miesiąc później, dyrektor gry Pokémon Go, Michael Steranka, odpowiedział na falę krytyki fanów przyznając, że zespół deweloperów zdecydowanie zauważył sytuację. Kontynuuje mówiąc, że była to trudna decyzja, ale uważa, że jest konieczna dla przyszłości gry i sposobu w jaki gracze z nią współpracują. 

Oto fragment jego odpowiedzi: 

Tak, zdecydowanie zauważyliśmy.. Trudno jest tego nie zauważyć, prawda? Osobiście zostałem oznaczony w wielu wpisach na Twitterze. Czytamy wszystko i widzimy wszystko… To była bardzo, bardzo bolesna decyzja, nawet dla mnie. Ale patrząc na ogólną kondycję gry i rodzaj zachowań, jakie wprowadziło Remote Raid Pass, po prostu nie były one zgodne z tym rodzajem doświadczenia, które próbowaliśmy stworzyć. I mogę szczerze powiedzieć, że nawet dla mnie osobiście stało się to rodzajem niezdrowego zaangażowania w grę. Po prostu rzucałem pieniędzmi na PokéCoiny, żeby jak najwięcej uczestniczyć w legendarnych rajdach.” 

Mówimy o legendarnych Pokémonach, które powinny stanowić epicki szczyt wszystkich treści Pokémon. I jest to coś, czym gracze, włączające mnie, zajmują się ponad dziesięć razy dziennie, a dla niektórych nawet ponad sto razy dziennie. To jest coś, co zezwoliliśmy na zbyt długo i ostatecznie musieliśmy to naprawić.” 

Steranka wspomniał również, że zespół nie pójdzie na kompromis podczas realizacji zadania: 

Więc jeszcze raz, bardzo, bardzo bolesna decyzja, która nie była podejmowana lekkomyślnie. Ale uważam, że jest to konieczne dla trwałości gry oraz aby zapewnić, że nie rezygnujemy z naszej misji.” 

W momencie ogłoszenia tej zmiany, wiceprezes Pokémon Go, Ed Wu, wspomniał, że zmiana była konieczna dla długoterminowego zdrowia całej gry i zasada Niantic zachęcających graczy do wychodzenia na zewnątrz i odkrywania świata razem. 

W kampanii w mediach społecznościowych „HearUsNiantic” fani wyrazili swoje obawy dotyczące tej aktualizacji – określając ją jako najgorszą możliwą decyzję i oskarżając Niantic o ograniczanie doświadczenia. 

Co sądzicie o tej aktualizacji? Dajcie nam znać w komentarzach lub na naszych mediach społecznościowych.

Awatar

Artur Tański



Komentarze (0)

Zaloguj się lub zarejestruj aby dodać komentarz