Tym razem developerzy pozbyli się garstki błędów które zostały zgłoszone przez graczy. Nie zobaczmy tutaj wielkich i kluczowych zmian, a raczej drobne poprawki, które w wyjątkowo rzadkich sytuacjach zdarzały się graczom. Nintendo znane jest ze stabilnych wersji swoich gier na premierę (miejmy nadzieję, że tak pozostanie).
Przedstawiamy przetłumaczoną listę zmian dostępnych w najnowszej łatce:
Przedstawiamy przetłumaczoną listę zmian dostępnych w najnowszej łatce:
- Poprawiono błąd, który powodował, że powtarzanie po ekranie 'Game Over' dodawało czas gry tylko po konkretnych Bossach
- Poprawiono błąd, który powodował automatyczne wyjście gry gdy uderzyliśmy zamrożonego przeciwnika lodową rakietą podczas używania Shine Spark w konkretny sposób
- Poprawiono błąd, który powodował dziwne poruszanie Samus podczas skoków w formie Morph Ball
- Poprawiono błąd, który powodował, że ostatni boss zatrzymywał się w ścianie i nie mógł się ruszyć podczas konkretnego ataku, przez co niemożliwe było pokonanie danego bossa i przejście dalej
- Poprawiono błąd, który powodował, że Samus mogła utknąć w ścianie po pokonaniu E.M.M.I. w Ferenii
Mi osobiście (na szczęście) nie udało się trafić na żaden z tych błędów. A czy wy mieliście problem z którymś z nich? Dajcie znać w komentarzach i naszych mediach społecznościowych..