metroid dread nintendo

Właściciel zdjęcia: Nintendo

Patch 1.02 do Metroid Dread jest już dostępny

Tym razem developerzy pozbyli się garstki błędów które zostały zgłoszone przez graczy. Nie zobaczmy tutaj wielkich i kluczowych zmian, a raczej drobne poprawki, które w wyjątkowo rzadkich sytuacjach zdarzały się graczom. Nintendo znane jest ze stabilnych wersji swoich gier na premierę (miejmy nadzieję, że tak pozostanie).

Przedstawiamy przetłumaczoną listę zmian dostępnych w najnowszej łatce:


  • Poprawiono błąd, który powodował, że powtarzanie po ekranie 'Game Over' dodawało czas gry tylko po konkretnych Bossach
  • Poprawiono błąd, który powodował automatyczne wyjście gry gdy uderzyliśmy zamrożonego przeciwnika lodową rakietą podczas używania Shine Spark w konkretny sposób
  • Poprawiono błąd, który powodował dziwne poruszanie Samus podczas skoków w formie Morph Ball
  • Poprawiono błąd, który powodował, że ostatni boss zatrzymywał się w ścianie i nie mógł się ruszyć podczas konkretnego ataku, przez co niemożliwe było pokonanie danego bossa i przejście dalej
  • Poprawiono błąd, który powodował, że Samus mogła utknąć w ścianie po pokonaniu E.M.M.I. w Ferenii

Mi osobiście  (na szczęście) nie udało się trafić na żaden z tych błędów. A czy wy mieliście problem z którymś z nich? Dajcie znać w komentarzach i naszych mediach społecznościowych..

Awatar

Mateusz Drozdowski



Komentarze (0)

Zaloguj się lub zarejestruj aby dodać komentarz