WayForward wyda stworzoną przez Canari Games side-scrollową platformówkę LUNARK. Gra ukaże się na Nintendo Switch w pierwszym kwartale 2023 roku. Limited Run Games zajmie się także dystrybucją fizycznej edycji.
„Lata temu WayForward był jedną z pierwszych firm, które dały mi szansę jako niezależnemu artyście” – powiedział twórca LUNARK, Johan Vinet w komunikacie prasowym. „Znając pasję jaką wkładają w swoje gry, nie wahałem się przyjąć tej współpracy. LUNARK jest w dobrych rękach”.
„Od nienagannego projektu poziomów do najwyższej klasy fabuły i animacji. LUNARK jest doskonałym hołdem dla wielkich kinowych platformówek z przeszłości, a jednocześnie wyróżnia się jako coś ekscytującego i nowego. To dla nas zaszczyt współpracować z Canari Games, aby dostarczyć dla graczy LUNARK” dodał Voldi Way założyciel WayForward.
LUNARK wrzuca gracza w tajemniczą przyszłość, w której przemysłowcy robią dziwne rzecz, a z księżycem coś się stało. Jest to gra 2D, a animacja postaci robiona w rotoskopii przypomina o czasach, gdy zgrabna animacja miała swoją cenę. Rotoskopia nie jest procesem stosowanym tylko w grach, nie jest też niczym nowym. Mimo to wciąż daje oszałamiające rezultaty. W nadchodzącej kinowej platformówce LUNARK będzie można zobaczyć, jak świetnie rotoskopia jest wykorzystywana. Aby zobaczyć, jak wykorzystywany jest ten wyjątkowy proces animacji, obejrzyjcie poniższy film.
Sharing here my last TikTok post…
— Johan Vinet (@johanvinet) January 5, 2023
Wishlist #LUNARKtheGame if you feel like it!
👉https://t.co/NHTV7eIoif#pixelart #rotoscoping #indiegame #gamedev pic.twitter.com/bJ0Ex6zNgQ
Oczywiście obecnie cały ten proces odbywa się za pomocą komputera, ale efekt końcowy jest dokładnie taki sam. Rotoskopia przybiera również różne formy w zależności od stylu animatora, a w przypadku LUNARK otrzymujemy coś, co jest bardzo podobne do tego, co można zobaczyć w grach takich jak Flashback. Ten rodzaj animacji idealnie pasuje do tego, co LUNARK chce osiągnąć.
LUNARK, nadchodząca kinowa platformówka, jest inspirowana takimi tytułami jak Another World i Flashback. Jeżeli jesteście zainteresowani nadchodzącym tytułem to w wywiadzie dla Nindyki.pl, który możecie przeczytać tutaj, deweloper Johan Vinet otworzył się na tematy filmów, programów telewizyjnych i książek, które pomogły mu utorować drogę dla LUNARK.
Tęsknicie za kinowymi platformówkami? Będziecie chcieli ograć LUNARK? Dajcie nam znać w komentarzach oraz na naszych mediach społecznościowych.