Kolejna kategoria speedrun w Super Mario 64 może być uznana za martwą po tym jak jeden gracz zdołał pobić rekord świata z absolutnie perfekcyjnym czasem.
Super Mario 64 zostało wydane 1996 roku i do dziś gracze rywalizują ze sobą, by zdobyć pierwsze miejsce w najszybszym zakończeniu gry. Klasyczna platformówka posiada różne kategorie speedrunu, zależnie od liczby zebranych gwiazdek. Teraz, zaledwie kilka dni po pobiciu rekordu świata w kategorii jednej gwiazdki, jeden z wybitnych graczy Super Mario 64 ustanowił także nowy rekord w kategorii 16 gwiazdek z czasem ukończenia, który jest prawie niemożliwy do pobicia.
Ten speedruner to nikt inny jak Suigi, który osiągnął pierwszy na świecie czas poniżej 14:40 w kategorii 16 gwiazdek, z całkowitym czasem 14:35.50. Poprzedni rekord wynosił 14:41.38 i również należał do Suigiego. Speedruner opublikował nagranie ze swojej najnowszej próby na YouTube, a jak pokazuje nagranie, jest to perfekcyjnie wykonane.
To drugi rekord świata w Super Mario 64, który niedawno ustanowił Suigi, ponieważ nieco ponad tydzień temu ukończył kategorię jednej gwiazdki w czasie poniżej siedmiu minut. Fani speedrunów byli zachwycenie najnowszym osiągnięciem speedrunera i podobnie jak w przypadku kategorii jednej gwiazdki, niektórzy uważają, że czas ukończenia jest tak niski, że prawdopodobnie ciężko będzie pobić ten nowy rekord.
Suigi jest zadowolony, że osiągnął najlepszy czas, i jest teraz gotowy na podjęcie nowego wyzwania.
FIRST 14:3X, WORLD RECORD, WITH NO MISTAKES. i am done. its time to move on. pic.twitter.com/Di6tPhxMyY
— Suigi (@GreenSuigi) March 23, 2023
Co zatem najlepiej teraz obserwować? Oczywiście speedruny na 120 gwiazdek! Według speedrun.com, aktualny rekord świata w tej kategorii to 1 godzina, 37 minut i 35 sekund. Jednakże biorąc pod uwagę umiejętności jakie Suigi dotąd pokazał, nie będziemy zdziwieni, jeśli uda mu się zająć pierwsze miejsce również w tej kategorii.
Śledziliście wyczyny Suigiego? A może śledzicie inne speedruny? Dajcie nam znać w komentarzach lub na naszych mediach społecznościowych.