ININ Games wraz z TAITO Corporation, w ramach współpracy, podzielili się kolejnymi szczegółami na temat nadchodzącej grze logicznej akcji Puzzle Bobble Everybubble!. W tej nowej przygodzie Bub i Bob muszą oczyścić każdą część trybu fabularnego spełniając określone warunki, aby odblokować tzw. EX Stages – poziomy o bardzo wysokim poziomie trudności, które będą stanowić wyzwanie nawet dla najbardziej doświadczonych graczy Puzzle Bobble. Gracze będą mogli odblokować postacie, których będzie można używać w trybie battle. Te pełne zagadek poziomy opowiedzą nowe historie, odrębne od głównego wątku fabularnego. Poziomy EX, w połączeniu ze standardowymi poziomami trybu fabularnego i Baron’s Tower, a także wariantami poziomów dostępnych w zależności od liczby graczy, oferują setki różnych etapów do ogrania. Wideo z deweloperami oraz głównym bohaterem gry, Bubem pokazuje rzeczywistą rozgrywkę z gry.
Gra oferuje również Memory Album, w którym można będzie przeglądać opisy i profile postaci, które zdobywa się w trybie fabularnym. Można tutaj również kolekcjonować i odsłuchiwać muzykę z etapów, która posiada dwie wersje, normalną muzykę, która płynnie przełącza się wraz z rozwojem gry i muzykę, która się odtwarza w chwili kryzysowej. Puzzle Bobble to seria logicznych gier akcji, w której bracia Bub i Bob zostali przemienieni w smoki za sprawą czaru czarodzieja. Klasyczna formuła rozgrywki jest prosta i uzależniająca, polega ona na tym, że używając różnych przedmiotów i tricków trzeba łączyć trzy lub więcej baniek tego samego koloru, aby oczyścić planszę. Spin-off popularnej gry arcade z 1986 roku, Bubble Bobble, Puzzle Bobble doczekało się ponad 20 tytułów na licznych platformach od swojego debiutu w 1994 roku. Graliście kiedyś Puzzle Bobble? Będziecie chcieli wypróbować najnowszą odsłonę? Dajcie nam znać w sekcji komentarzy lub na naszych mediach społecznościowych.
Gra oferuje również Memory Album, w którym można będzie przeglądać opisy i profile postaci, które zdobywa się w trybie fabularnym. Można tutaj również kolekcjonować i odsłuchiwać muzykę z etapów, która posiada dwie wersje, normalną muzykę, która płynnie przełącza się wraz z rozwojem gry i muzykę, która się odtwarza w chwili kryzysowej.