gra definitive

Właściciel zdjęcia: Rockstar Games

GTA Trilogy - Definitive Edition zbiera tragiczne oceny

Średnia ocen od użytkowników dla GTA Trilogy - Definitive Edition na serwisie Metacritic po kilku dniach od premiery to 0.6/10.

Chyba nikt nie spodziewał się tak tragicznego startu pakietu trzech odświeżonych gier od Rockstar Games. Opinie użytkowników mówią same za siebie, poniżaj lista kilku przetłumaczonych wpisów z Metacritic:


  • Minimalny włożony wysiłek i te same problemy co w oryginalnych wersjach. Tragedia.
  • Słaba optymalizacja na Switchu. Jest bardzo źle. Spadki klatek na sekundę, grafika i nie tylko. Oddajcie moje pieniądze.
  • Początek końca Rockstara... 60 dolarów za ten odpad? Na szczęście odzyskałem pieniądze.
  • Gry są bardzo niezoptymalizowane i nieoszlifowane. Gorzej nawet w porównaniu z portami Homebrew – które zachowują klimat.
  • To najgorsza rzecz, jaką Rockstar może zrobić fanom GTA. To wydanie jest po prostu śmieciem.

Lista ciągnie się dalej, Pośród wydań na wszystkie konsole możemy znaleźć dosłownie setki takich komentarzy, a muszę przyznać, że wybrałem dość "łagodne". Ciężko byłoby wypisać wszystkie problemy, błędy i glitche które ludzie zgłaszają, aczkolwiek najczęściej powtarzające się to:

  • Tragiczne modele postaci, często gorsze niż w oryginale
  • Problemy ze spadającą liczbą klatek na sekundę
  • Ciągłe problemy z wydajnością w wersji na Nintendo Switch
  • Duża ilość minigier i misji pobocznych po prostu nie działa
  • Jakość audio gorsza niż w oryginalnych wersjach

Po opiniach i recenzjach w internecie, łatwo wywnioskować, że gracze są po prostu wściekli. Twórcy muszę szybko naprawić błędy aby uniknąć złego rozgłosu, chociaż nie wiem czy aby nie jest już na to za późno.

Źródło: Metacritic

Awatar

Mateusz Drozdowski



Komentarze (0)

Zaloguj się lub zarejestruj aby dodać komentarz