Po ogłoszeniu, że Microsoft wreszcie przejął firmę Activision Blizzard, Phil Spencer pojawił się w oficjalnym Xbox Podcast, aby omówić wszystkie wydarzenia. Jak można się było spodziewać, w podcaście wspominano o Call of Duty jako jednej z najważniejszych franczyz Activision Blizzard i Phil Spencer miał sporo do powiedzenia na temat tego, czego gracze mogą oczekiwać w przyszłości.
Odnosząc się do graczy gry Call of Duty, Spencer potwierdził, że Xbox nie będzie blokować żadnych ekskluzywnych tytułów na swoich własnych platformach i nadal twierdzi, że zasada równości będzie obowiązywać przy premierach i treściach.
Spencer kontynuował, mówiąc: „Dla graczy Call of Duty na PlayStation, a w przyszłości na Nintendo, chcę abyście czuli się w 100% częścią społeczności, nie chcę abyście mieli poczucie, że coś was omija. To nie jest naszym celem. Naszym celem jest zapewnienie jak największej równości na wszystkich platformach, o ile to możliwe, jeśli chodzi o premiery i treści.”
„Staramy się dążyć do równości, ale oczywiście niektóre platformy różnią się pod względem rozdzielczości i liczby klatek na sekundę ze względu na wydajność, ale poza tym nie mamy na celu próbować zmusić was do zakupu konsoli Xbox za pomocą Call of Duty. Chcemy, aby społeczności Call of Duty czuła wsparcie na wszystkich platformach.”
Spencer również podkreślił, że Xbox był wcześniej ograniczony pod względem treści w grach i elementów kosmetycznych, dlatego teraz równość między konsolami jest tak istotna, ponieważ jego zdaniem nie wpływa pozytywnie na społeczność ani na grę.
Więc wszyscy gracze, którzy martwią się o to, że pewne platformy otrzymają ograniczone skiny, kosmetyki czy przedmioty w grze, mogą spać spokojnie, wiedząc, że w przyszłości wszyscy gracze będą mieli równe szanse w grach z serii Call of Duty, zamiast czuć się pomiętymi.
Jakie jest Wasze zdanie na temat przejęcia Activision Blizzard przez Microsoft i tego, co Phill Spencer powiedział na ten temat w Xbox Podcast? Podzielcie się swoimi przemyśleniami w sekcji komentarzy lub na naszych mediach społecznościowych.