Marius Hermanavicius w PlatinumGames pracował przy anulowanym Scalebound oraz odpowiadał za projekt poziomów i potyczki z bossami w Astral Chain. Na jego profilu na Linkedin możemy też dojrzeć, iż pracował od września 2019 r. do kwietnia 2020 r. nad Bayonettą 3. Od sierpnia tego roku pracuje dla Tango Gameworks. Studia założonego przez legendarnego ojca serii Resident Evil, Shinjiego Mikamiego, który przygotowuje teraz Ghostwire: Tokyo. Była to gra pierwotnie zapowiedziana w 2017 r., jedynie na Nintendo Switch.
Bayonetta jest wybitnym przedstawicielem gatunku slasher. Seria doczekała się dwóch części. Pierwsza, pierwotnie mulltiplatformowa, otrzymała kontynuację jedynie na sprzęty od Nintendo, bez którego w ogóle by się nie ukazała. Obecnie na tyle kojarzy się z korporacją w Kioto, że pojawiła się nawet jako część rosteru Super Smash Bros Ultimate. Pracują nad nią weterani odpowiedzialni, chociażby za Devil May Cry. Swego czasu Hideki Kamiya był otwarty nawet na spin-off na konsolę Nintendo 3DS. Temu krótkiemu uniwersum nie obce są problemy produkcyjne. Sądzicie, że jest powód do zmartwień?
Źródło: mynintendonews.com