4192640-supermariorpg

Właściciel zdjęcia: Nintendo / Square Enix

Zmiany w remaku Super Mario RPG

Jedną z rzeczy, która czasami jest pomijana przy tworzeniu remake’ów szczególnie starych tytułów, jest to, że rzeczy, które były robione w przeszłości, nie zawsze przetrwają próbę czasu w trakcie tworzenia remake. Grafika to duży element, który często ulega poprawie dzięki zaawansowanym technologiom. Mechaniki rozgrywki również mogą być naprawiane, dostosowywane i udoskonalane ze względu na nowe trendy. W przypadku remaku Super Mario RPG i niektórych innych gier, istnieje potrzeba poprawienia pewnych aspektów ze względu na poprawność polityczną. 


Oficjalne konto Nintendo UK na Twitterze ogłosiło, że Mallow będzie posiadał unikalną zdolność o nazwie „Thought Peek”, która pozwala mu czytać z umysłów przeciwników, odkrywać ich słabe strony i więcej. Na pierwszy rzut oka to nie wydaje się być niczym złym. Wydaje się to być standardowym ruchem, jaki znajdziemy w grach RPG. 

Jednakże, jak fani oryginalnej gry wiedzą, atak ten początkowo nosił nazwę „Psychopath”. Zmienili więc znaczenie nazwy, i szczerze mówiąc jest to w porządku. Pamiętajcie, że gra była pierwotnie tworzona w latach dziewięćdziesiątych, kiedy można było być nieco odważniejszym w nazwach ataków. Obecnie to już nie pasuje. 


Czasem łatwo o tym zapomnieć, ale Nintendo uważa siebie za firmę skoncentrowaną na grach rodzinnych i nie chce, żeby młodsi gracze wykrzykiwali to słowo, jeśli nie wiedzą, co naprawdę oznacza. Chociaż gracze zauważyli różnicę w tweedzie, wydają się być z nią zgodni. 

Więcej zmian na dużą skalę w nadchodzącym remaku gry Super Mario RPG będzie ważniejszych i istotnych dla graczy do zrozumienia. Na przykład, po raz pierwszy będzie można używać ataków drużynowych, które mogą poważnie uszkodzić przeciwników. Ciekawą rzeczą jest to, że atak drużynowy zmienia się w zależności od składu drużyny gracza i kolejności postaci. Dodatkowo gra będzie posiadała walki z bossami po zakończeniu kampanii, gdzie będzie można przetestować swoją siłę przeciwko potężniejszym przeciwnikom niż wcześniej. 

Co sądzicie o ogólnym podejściu do tworzenia remake’ów gier, zwłaszcza tych starszych tytułów? Czy uważacie, że wszystkie elementy gry powinny być aktualizowane? Podzielcie się swoją opinią w komentarzach lub na naszych mediach społecznościowych.

Awatar

Artur Tański



Komentarze (0)

Zaloguj się lub zarejestruj aby dodać komentarz